Nya från Essie

Nyaste tillskotten i min Essie-samling i färgerna Allure och maximillian strasse her.
 
Detta är ett tidsinställt inlägg och just nu sitter jag nog på bilskolan och har min sista teori lektion!
 
Nyaste lacken från essie är två snygga ganska basic färger och jag bär just nu den vita nyansen som heter "Allure". Den blev inte riktigt som jag tänkt mig på mina naglar men den lämnade ändå ett fint resultat!
 
Den gråblåa nyansen tror jag kommer passa väldigt fint på naglarna i sommar när man är lite brun!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!