IT'S SPRING

 
 
 
Jag börjar dra fram alla mina tusentals jackor nu när graderna ligger på lite högre tal och vinterjackan faktiskt börjar bli lite för varm för att bära på dagarna.
Jag skulle i Måndags iväg till garage lektion på volvo och jag ville då ha på mig min Barbour jacka men jag hittade den inte?! Paniken började krypa lite i mig och jag tänkte om jag hade glömt den någonstans senast jag hade den? Det var typ förra September jag använde den senast och jag hade nog en liten mini-heart attack men jag hittade den sen i en garderob jag inte mins jag hängt den i.. Jaja, den är iallafall hittad nu!
 
Jag känner att mina inlägg är så himla tråkiga just nu men som sagt, jag har lite tidsbrist nu känner jag. Jag försöker verkligen keep it up med allt samtidigt men jag känner att jag behöver en förmiddag/eftermiddag helt fri från plugg och allt annat för att sätta mig ner och verkligen planera bra inlägg. Jag är i full gång från 06.00 till 21.00 nästan VARJE dag. Hoppas ni står ut, det kommer bli bättre!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!