T.G.I.F

lånade bilderna från Linns blogg
 
Aj aj aj säger jag bara.. Jag är sjuk, igen! Jag har under en månads tid gått runt med en knöl på halsen, har varit och tagit massor av prover på sjukhuset flera gånger och idag kom läkarna fram till att det är körtelfeber så nu blir det inget pussande på Sebastian som för övrigt kanske redan är smittad.
 
Jag tror att jag haft körtelfeber en gång tidigare och därför så har jag inte haft så mycket träliga symptomer utan har bara varit sjuk sen i onsdags och idag mår jag bättre. Så bra att jag orkade ner på stan med mamma där jag hittat klänningen jag ska ha på Lowisas och Ludwigs bröllop i maj. Så nu är det bara smycken, skor och clutch kvar att inhandla. Det är alltid så skönt när man hittat klänningen!! Ska ha den på skolavslutningen också hade jag tänkt, den är så fin och i en färg som jag aldrig kunnat se mig själv i! spännande spännande..
 
Ikväll ska jag ner på ungdomsamlingen med Sebastian och lillebror då det är Disney kväll. Den som känner mig vet att jag aldrig skulle missa något sådant hihi!! Älskar disney <3
 
Hoppas ni får en bra fredagkväll, vi hörs imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!