About to catch a cold.

 
Inte igen! så känner jag lite just nu.. Vaknar upp och har jätteont i halsen och är hängig. Får gå och göra proven i skolan idag och sedan bestämma om jag orkar vara kvar efter. Kan ju inte bli sjuk nu när det är så nära till Justin Bieber som jag nämde igår. Har stoppat i mig en ipren och ska leta upp lite halstabletter, så får jag försöka bita ihop.
Verkligen jätte dimmigt ute idag, började komma dimma redan igår när jag var ute och körde, läskigt när man nästan inte ser något. Hoppas ni läsare får en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!