Believe Tour

 
5 Dagar kvar och jag ligger hemma med världens hals ont, hoppas det försvinner tills på måndag eftersom att jag då faktiskt behöver kunna skrika, haha..
Det är helt overkligt att jag faktiskt ska på Justin Bieber, jag har inte fattat det än och det är sant, jag kan inte förstå att jag faktiskt ska få se min största idol live. Min kompis är på konsert ikväll i Norge tror jag om jag inte minns fel? Är så glad för alla som får den chansen att se honom nu i Sverige. Jag taggar verkligen sönder och åh vad jag längtar!
 
ska ner i frysen igen och kolla efter glass, det är verkligen det bästa som finns när man har ont i halsen ( och när man inte kan få i sig något annat och jag håller på att dö av hunger!! ). Missade nationella idag också så jag hoppas verkligen att jag får göra det på fredag eftersom att redan nästa vecka är det nytt nationellt prov i Engelska..
 
Jaja, nu ska jag på glass jakt!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!