countdown

Nedräkningen fortsätter och jag vet att det mesta jag skriver om just nu är Justin Bieber konserten men jag kommer inte kunna tänka på något annat just nu. Dagen spenderas tillmestadels inomhus även om vädret är lockande. Ska bara ta det lugnt och peppa massor. Det kommer även komma upp en video tidigast på onsdag som är en " my Justin Bieber koncert experience " om någon har hört talas om dom videosarna? Jag och Isabelle ska iallafall klippa ihop en egen!
hoppas ni får en fin dag, passa på att vara ute !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!