fevern fortsätter

kan fortfarande inte fatta hur fruktansvärt nära vi var!
 
Annars då? Seriöst är fortfarande helt bieber tokig!! inte för att jag inte var det innan då men nu är det ju seriöst sjukt! Haha <3 Jaja. Dagen har faktiskt gått väldigt sagta enligt mig.. Kanske är för att jag ville hem ända sen skolan startade imorse, vet inte riktigt varför men jag tror jag håller på att bli riktigt skoltrött.
Ikväll så ska jag och någon kompis ner till Broäng där det är ungdomsmöte! kul kul !
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!