Jag är tillbaka

Wow, galet. Nu har jag startat upp bloggen igen. Dock ett nytt namn som ni kanske märker, iallfall ni som läste bloggen innan jag tog bort den. Varför tog jag bort den? Den kvällen jag gjorde det var jag så fruktansvärt himlans sur och ibland gör jag helt enkelt dumma saker, så jag tog bort min blogg, haha. Komiskt att ta ut allt på bloggen men jag behövde väl en liten paus, och jag vet att jag kunde haft kvar bloggen, har fått hört det av många personer, men jag valde att ta bort den. Men det viktiga är väl att den är tillbaka ellerhur? Vi provar igen lixom, hoppas att läsarna fortsätter rulla in som tidigare.

Postat av: Anonym

Bra att du är tillbaka <3. Har saknat dig!

2013-04-15 @ 22:11:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!