JUSTIN BIEBER BELIEVE TOUR 2013 22/4

 
 
Vet inte vart jag ska börja? Jag var så fruktansvärt nära på att bli one less lonley girl, vi fick justins uppmärksamhet för en sekund och jag hade världens bästa kväll igår. Kan fortfarande inte fatta det. 14 timmars väntan som resulterar till platser längst fram på parketten och vi var så himla nära honom. Finner inga ord för hur jag ska förklara kvällen. Man måste uppleva det själv. Men kan bara säga att det var den bästa kvällen i mitt liiiv. Så sjukt galet att se hur många som delar denna lycka över Justin. en stor fet familj lixom! ÅH det var såå bra!
nu taggar jag nästa konsert om ca 2 veckor! Ska försöka klippa ihop videon idag också!
är såååå glaaaad!
love my life!

Postat av: Beliebioner

Åh vad roligt, synd dock att du inte blev ollg. Själv så ska jag dit imorgon, längtar järnet! :)

2013-04-23 @ 16:39:55
Postat av: Julia

Vad för konsert ska du på om två veckor? :)
Puss din blogg äger

Svar: Ska på One Direction om två veckor! tack gullis !!
hollstedts.blogg.se

2013-04-26 @ 19:10:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!