MY JUSTIN BIEBER CONCERT EXPERIENCE

 
Här är videon som jag klippt ihop !! Seriöst så sjukt är det att jag varit där!!
 
Hej på er! Idag har jag endast suttit och krånglat med den videon ovanför eftersom att allt ska ju såklart gå lite snett varje gång man är klar med det man gör, någon som känner igen sig? Men nu är den iallafall klar! Var och handlade förut med mamma lite inför imorgon då det ska strejkas av mat-tanterna. Gör dock inte så mycket eftersom att maten ändå är så vidrig. Så har köpt en god sallad! Kvällen kommer spenderas med familjen, vi har nyss grillat och jag ska hoppa in i en dusch snart och pyssla om mig själv, sen blir det pringles och sunes sommar i grekland ! Hoppas ni haft en fin helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!