stormy

om det ändå kunde se ut såhär utanför mitt fönster. Men det gör det inte. Regn och starka vindar, åh vad jag älskar Sverige! Min hals känns bättre idag, det onda är borta men jag känner att jag är fortfarande jätte svullen. Ska försöka vara så tyst som möjligt tills på måndag , haha. Hade mardröm om konserten i natt. Blev frågad till att bli one less lonley girl ( tjejen som justin tar upp på scenen ) men eftersom jag hade ont i halsen, fick jag inte fram ett ända ord och dom valde en annan tjej, vet inte riktigt hur många gånger jag drömt det nu.. haha. Jag och Isabelle ska köa från kl 7 ( endast tillåtet att börja vid den tiden ) och insläppet är 17:30. Vill hamna så långt fram som möjligt ju. Hoppas på att vädret håller sig uppe så mycket så vi iallafall slipper regn.
Ska snart hoppa in i en dusch och fräscha till mig eftersom jag ska bort senare i eftermiddag till Karlstad med Elin.
Hoppas ni har en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!