the time is running out

Min älskade klass
 
Satt och kollade igenom de bilder jag har på denna dator och stötte på lite bilder från våran nobelmiddag vi hade för ett tag sedan. Det är verkligen inte långt kvar till gymnasiet och redan imorgon ska jag och Elin till Karlstad och hänga med några av våra kanske nya klasskamrater i höst, vi ska kolla på skolan och sen traska in mot stan och äta tillsammans. Dessa 3 åren på högstadiet har bara verkligen flugit fram, det är helt sjukt vad tiden bara försvunnit och vi har haft det så kul. Kommer ihåg första dagen vi satt och var lika nervösa allihoppa och ingen vågade säga något till mer än sina kompisar man hade med sig från 6:an. Idag kan man inte tro att det varit så för vi är verkligen huur tighta som helst, är så sjukt lycklig över att hamnat i denna klass.
 
Planerna för mig i höst ( förhoppningsvis ) är att komma in på JB gymnasiet i Karlstad och på linjen estetik-media. Massa fotografi,dator,tv och tidning. Passar mig jättebra. Sedan efter det är det tänkt att jag så snabbt som möjligt ska åka över till USA och läsa där. Går i min kusins fotspår haha, nej men vill ifrån Sverige och testa på något nytt lixom.
Det är i höst allt börjar lixom. jättekul men så fruktansvärt skrämmande.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!