träning

Fått en sånn himlans sjuk tränings motivation och vill helst bara träna hela tiden om jag hade tid!! Tränade dock i lördags och något hände med min nacke. Sen känner jag att jag håller på att bli förkyld och planerna att jag skulle springa idag försvann då totalt, inte bara för jag måde dåligt utan för att vädret inte alls varit så glatt idag..
Får ta nya tag nästa vecka efter Justin Bieber konserten ((hel galet att det är så nära!!))
Med detta säger jag faktiskt nästan godnatt, jag behöver verkligen gå och lägga mig tidigare än vad jag brukar göra för jag behöver sova några timmar till för att slippa den fruktansvärt tunga tröttheten jag vaknar med på morgonen, den måste bort! Godkväll på er!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!