22 Augusti 2013


Hej på er! Kom hem för ett tag sedan från andra dagen på JB gymnasiet i Karlstad. Wow alltså, vad nytt kan vara skrämmande ibland. Hade grupp uppgifter idag i skolan och sen gick vi ut och åt, efter det fick vi sluta. Alla har börjat prata lite smått med varandra i klassen idag, igår var det lite stelt men det förstår man ju när det är första dagen. Datorerna som vi ska få i skolan är försenade och jag hade tänkt att jag inte skulle blogga något mer innan jag fick nya datorn, men eftersom det nu kommer ta en stund att få dem, så får jag blogga på mammas dator så länge som vanligt. Jag är jättetrött och vill ha kaffe, men det finns inget kokat hemma och jag har ingen aning om hur man kokar kaffe så jag får helt enkelt lägga mig och ta en powernap och sen hoppas på att jag har snälla föräldrar som kan koka åt mig.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!