Alcúda dag 1 - rummet


Jag har internet på hotellet!!! så nu kan jag blogga en gång varje kväll här ifrån Mallorca ! Det är as varmt här och vi har solat och badat sen vi kom till hotellet. Bussen gick sönder påväg till Alcúda, mardröm var det , och AC:n funkade endast ibland men som tur var så var fritidsresor snabba med att skicka en ny buss så vi var vid hotellet halv4, dock landade vi kvart över 1 men bagaget var ju också sent och vi fick vänta en timme. Nu är jag trött och mamma och jag ska kolla lite på Pretty Little liars.
 
Vi var och åt på en liten resturang och gick ner till stranden och kollade lite, såååå fint! Kommer mer bilder imorgon och när jag kommer hem! hoppas ni har det bra i Sverige !
 
kram!

Postat av: Psppa

Jag vill också vara med! Ser väldigt härligt ut. Ha det så skönt. Älskar dig! Puss! Pappa

2013-08-06 @ 21:42:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!