Best friend

seriöst, så stolt över att få kalla denna vackra varelse för min bästa vän!
 
Idag har vi haft grafisk design hela dagen i skolan, fick sluta lite tidigare och skyndade mig hem till min pojkvän och har spenderat eftermiddagen + kvällen med honom nu och bara gosat, 2 månader firade vi idag ;3
 
Imorgon ska jag ha idrott för första gången i gymnasiet, ska bli kul att få röra lite på sig, roligt! En liten mindre rolig sak idag var att min cykel blev snodd ( 3:e cykeln nu som försvinner ) Blir så trött på alla små skitmänniskor som verkligen sjunker så lågt så de roar sig med att sno andras grejer! Så imorgon får jag traska ner till stationen!
 
Ska faktiskt snart hoppa i säng! är jättetrött men har haft en bra dag förövrigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!