framför kameran

min fina <3
 
Idag så har jag och Isabelle varit ute och fotat varandra och även min lillebror fick knäppa lite kort på mig och tokan! Ska nämligen få hjälp av en snäll tjej som heter Caroline, med en ny bloggdesign! Ska bli jättekul att få det lite ändrat här på bloggen!
 
Var i kyrkan hela förmiddagen och sen tog jag och Isabelle med oss mina bröder till donken och käkade lunch, sen ikväll väntas det taco kväll med min familj + pojkvännen <3
 
Kommer lägga upp lite till bilder ikväll eller imorgon kanske, men vill va lite hemlig med det eftersom det kommer vara med i designen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!