från instagram

 
hej på er! Internetet här har börjat krånlga idag, och senaste dagarna har jag varit för trött för att blogga och igår mådde jag inte så bra, stod inte rätt till magen, så vart jätteslö över det. Men idag mår jag bättre och mamma ska snart hoppa in i duschen och jag ska börja fixa mig lite smått, för sen ska vi ta bussen in till hamnen och försöka hitta den svenska resturangen som finns här, skönt att höra lite svenska haha. Är inte så många svenskar på det hotellet vi bor på, väldigt många britter dock, dom pratar ju så härligt så man dör ju nästan!!
 
Åker hem på tisdagkväll/natten till onsdagen så ska njuta riktigt mycket de sista dagarna nu! Kommer verkligen sakna mallis jättemycket och ska absolut åka hit någon mer gång!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!