godkväll

 
en bild från tidigare ikväll när mamma och jag var nere på stranden, har massor med mer bilder men det är så segt att ladda upp bilderna osv. Ville bara kika in lite, har ju semester så ska ju inte blogga alls, men jag är ju snäll och har tid över ;-) Mamma och jag ska kolla på Pretty Little Liars. Mitt hår har blivit jätte solblekt som ni kanske kan se där framme i luggen på mig, er helt vit haha.. Har bara legat vid poolen och varit lite på stranden idag, är standareden här . Men på söndag ska vi faktiskt åka in till den gamla delen av Alcúdia på marknad, fett mysigt!
 
Hört att ni har dåligt väder i Sverige, 2 BAD 4 U GUYS! HA-HA-HA
nä nu ska vi inte vara elaka ( bara lite )
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!