halsband


 
Måste bara visa er mitt fina halsband som min fina pojkvän köpte åt mig när han var i Spanien! Seriöst älskar det!!
 
I natt/morgon så åker jag och mamma utomlands och kommer inte hem förens på tisdag eller onsdag, kommer inte ihåg haha. Vet som sagt inte vart jag ska någonstans och får inte veta det förens jag kommer till flygplatsen och ska checka in, så spännande!! Ska ju upp jättetidigt så ska faktiskt krypa i säng snart och försöka sova lite!
 
2 senaste dagarna har jag umgåtts med min pojke och min familj. Har haft det jättebra och idag jobbade jag även sista dagen på sommarjobbet ( praise the lord 4 that )
 
vi kommer ha internet på hotellet så vi får väl se om jag kikar in, bloggar från flygplatsen imorgon möjligtvis och kanske under resan, men annars så hörs vi ju om 8-9 dagar!
 
ha det så trevligt hemma i Sverige!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!