hemma


tre bilder från den dagen vi tog kort på stranden, har många fler som ska upp och massor med andra bilder med! men det tar sin lilla tid att redigera över 200 bilder, så tar det lite uppdelat! Imorgon åker jag till ett sommarläger och där kommer jag inte ha någon dator med mig så jag hör av mig när jag kommer hem igen!
 
Har verkligen haft det toppenbra på Mallorca och vill verkligen åka tillbaka dit någon gång! Kommer berätta mer om det senare i veckan!

Postat av: Caroline

Åh vad snygg och brun! :)

Svar: gullig du är !
hollstedts.blogg.se

2013-08-22 @ 15:02:35
URL: http://ensomcaroline.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!