lördag

favoriterna <3
 
Äntligen helg!! Är så hungrig så jag kan nästan inte koncentrera mig på att blogga. Ska möta Isabelle på thaien kl 1 och äta lunch! Vi hade tänkt att hitta på något på eftermiddagen nu också men vad vet jag inte. Vädret är ju inte så inbjudande till att vare ute och ränna, men vi får väl se lite hur vi gör! Ska i alla fall ut och övningsköra med pappa ivkäll, var ett tag sen så vi får la se hur det går! haha..
 
Vi hörs lite senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!