roundie

 
hej på er! Kom hem från Sebastian vid nio tiden och nu sitter jag i köket och kokar pasta, var så sugen på det, haha.
Vilken hektisk dag! imorse när vi kom till Karlstad så brann det i närheten av skolan och stationen, så det var jättemycket rök och det har luktat bränt hela dagen i skolan..
Är jättetrött verkligen och duschade också precis, inte direkt så man blir piggare av det såhär på kvällen!
Haha tror jag ska sluta skriva att vi hörs senare när jag avslutar ett inlägg för jag känner att jag har verkligen inte den tiden jag vill ha till att blogga, kommer bli så sjukt mycket enklare sen när jag fått min mac dator från skolan, då kan jag blogga på dagen och morgonen och kvällen!
 
nu ska jag slänga i mig lite mat och sen sova! godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!