stranden

Igår när vi kom hit så gick vi ned och kollade på stranden som ligger vid vårat hotell, och den är verkligen jättefin! Bilden är inte alls rättvis mot vad stranden ser ut på riktigt, klarblått vatten och kritvit sand. Vi var och badade jättelänge idag, 30 grader var det i vattnet så det var nästan inte ens skönt med tanke på att man ville svalka sig i värmen. Kom nyss in, vi har varit och ätit på en resturang som var jättemysig, och personalen var också jättetrevliga och roliga! Sen har vi bara gått runt och kollat i alla mysiga affärer. Har köpt två armband, ett glittrigt och ett som man kunde skriva ett namn på, haha kan ni gissa vems som står på det ;-)?
Mamma och jag ska kolla på Pretty Little Liars nu. Har haft en jättebra dag och är lite småtrött. Vi hörs imorgon antar jag!
 
kram på er !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!