tillbakablick

Duktiga Isabelle som tagit dessa bilder på ett läger vi var lägerledare på, precis innan skolstarten!
 
Vilken dag! haha, vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Allt har gått åt skogen idag, dock inget med skolan att göra ( förutom sista lektionen då vi cyklade alldeles för långt ) Vi har haft våra lektioner ihop med floristerna idag på skolan! Jättetrevliga tjejer verkligen! så det ska bli riktigt kul att få umgås med dom!
 
Var verkligen jättetrött nu när jag kom hem, men jag lagade faktiskt mat till min familj ! Blev själv nöjd över resultatet!
 
Från en sak till en annan. 2013. Detta år har varit ett av de bästa åren i mitt liv. Har fått upplevt så mycket som jag alltid velat gjort, så gick ju en av mina drömmar i uppfyllelse också, haha behöver väl inte ens berätta, för jag tror att om ni följt min blogg så vet ni hur illa min besatthet är för en grabb från Canada på 19år.
 
Är jätte äcklig och ska snart hoppa in i en dusch, har ont i rumpan och ryggen också tack vare allt cyklande idag..
 
imorgon är det onsdag och då slutar jag halv12, skönt skönt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!