2013 list

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gick på 3 konsterter, såg min största idol live, piercade mig.

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit såå bra. Försöker bortse från dom största negativa sakerna som har hänt, för allt possitivt skjuter undan det lätt! Detta har verkligen varit MITT år.

Blev du kär i år?

Så kär man bara kan bli

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

26 Juni och 22 April

Vad är din största framgång 2013?

Mitt självförtroende och att jag verkligen börjat ta vara på mitt liv.

Bästa köpet?

helt klart mina odd molly tröjor, men inget slår ju Justin Bieber biljetten

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och Mat (vart tog mina 13 tusen vägen som jag jobbade ihop i somras?!?!?)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Justin Bieber konserten, min fina Sebastian och sommaren.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Hela Believe albumet, Wake me up osv.

Vem har du umgåtts med mest? 

Sebastian och Isabelle

 Har du haft ett förhållande under 2013? 

Japp! and i still have

Vart reste du under 2013?

Stockholm (skräll), Spanien, Öland

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Pengar haha. Nej men jag vet faktiskt inte!

Vad gjorde du på din födelsedag?

Det kommer jag inte ihåg, det var så länge sen haha! Vet att jag skrev nationellt prov iallafall!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Att jag inte skulle varit så dum och korkad och sket i att köpa Meet and Greet till Justins konsert.

Vem saknade du?

Mina vänner från Allingsås

De bästa nya människorna du träffade? 

Jag har inte träffat så många nya personer detta år, men de få jag träffat är väl mina nya fina klasskompisar! UPDATE: mina fina bieber kompisar, Ida, Emelie och Izabelle så klart!!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Att tid är dyrbart, skratta mer och bry dig mindre om vad folk har för åsikter om vissa saker. Skaffa dig en snygg röv också. Bring it on säger jag bara, 2014 ska bli så himla bra.

 

 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!