BELIEVE MOVIE

Ännu en trailer släppt till filmen!
 
Imorgon finally, vad jag väääntat. Imorgon ska jag och Kajsa gå på Believe. Det är prämier för filmen i Sverige imorgon. Jag är så taggaaad. Det kommer bli så bra, så fruktansvärt braa.  Slutar om ca 50 minuter. Hem och äta, sen prata skype med en saknad vän, umgås lite med Sebastian och sen försöka ta mig till gymmet. Har verkligen ingen energi till det eftersom jag varit sjuk och är fortfarande seg, men måste verkligen iväg, mår bra av att röra på mig.. C' ya!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!