Chatching fire

 
 
Kom nyss hem från bion, mamma bjöd mig och vi såg på Catching Fire, huuuur bra var inte den då? och slutet? Gash, can't wait säger jag bara ! Trean kommer bli grym, promise!! 
 
Idag övningskörde jag upp till våran stuga utanför Filipstad, det gick jättebra (skönt med tanke på att jag var nervös innan) Pappa och jag hämtade en julgran och i eftermiddags så klädde vi den, silver och guld fick färgerna bli i år, inget rött alls, haha. Det blir så när jag bestämmer hehe. Den blev iallfall jättesnygg! Kan inte fatta att det är Julafton på Tisdag, sjukaste alltså.. Sen fyller jag ju faktiskt år i Februari också, så dit är det heller inte så hiskligt långt kvar.
 
Hoppas ni haft en bra söndag och att ni likt som mig, inte alls har någon söndagsångest, för imorgon är det ju LOV! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!