christmas

Tindra är den som är mest Julfin här hemma idag, gumman <3 
 
 

IT'S CHRISTMAS! god juuul alla fina !! Vaknade runt halv 9 i morse, rekord typ, har aldrig sovit så länge på jul, och somnade jättesnabbt igår också! Det ösregnar men det gör inget, vi har det jättemysigt här hemma ändå! Hela morgonen har vi hjälpts åt att fixa julbordet, plocka och fixa allt det sista, julstämningen är på topp här hemma! Mormor och morfar, farmor och farfar kommer om ca 1 timme och 20 min. Då blir det världens godaste julbord och sen kalle anka, presenter och en ur mysig kväll helt enkelt, åh, kan inte denna dagen få gå jättesegt, vill inte att det ska ta slut! 
 
Fick även parfym och en bio biljett av Sebastian i julklapp, den luktade jättegott, ni får antagligen se den sen med alla andra presenter haha. Ha en magisk dag hörrni!!

Postat av: hanna

Bara en fråga det på fb om h&m presentkort man får gratis för 200 kr är de fake elr?

Svar: det är falskt as fuck, inte ens jag som skrev statusen, dom skriver den åt dig om du råkar trycka på länken..
hollstedts.blogg.se

2013-12-25 @ 21:04:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!