cozy

har haft på mig min gosetröja idag i skolan, hur bekvämt? har haft en as jobbig dag haha!
 

Åh vad jag blir arg måste jag säga! Jag såg idag Victoria Secrets fashionshow 2013 på youtube, fanns i HD kvalité och var hela programet, men tror ni att jag hittar videon när jag tänkt att länka den på bloggen för er som inte orkar vänta tills juldagen?! ( kommer dock se på det igen då haha ) Så typiskt.. Men den var iallafall heeeelt amazing, snow angel var min favorit kategori detta år och älskade artisterna som var med, lovely! 
 
Nu är Sebastian här och vi ska spela GTA och äta chips, kan det bli bättre? xo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!