details

hittade denna vackra bild från när jag gick ut nian, lite små detaljer på min " outfit " jag bar då. sorlig men fin dag <3
 
 
Jag har väldigt stor bildbrist, men det är faktiskt inte så kul att fota i mörkret när jag kommer hem, hinner ju tyvärr alltid bli det! :-( Så längtar till jullovet då jag är hemma på dagarna och kan leka med min kamera!
Haft lite kvalle tid men Hannes idag eftersom att både mamma, pappa och Arvid var borta. Så nu ligger jag i soffan och ska snart förflytta mig till mitt egna rum och kolla på någon serie. Sista photoshop lektionen inför 9:or imorgon, ganska skönt eftersom dom direkt inte verkar uppskatta det så mycket haha, men ska inte klandra dem. Hoppas ni haft en bra vecka, jag tjuter av lycka över att det är fredag imorgon!! Har även igår beställt hem nya skor eftersom dom jag köpte på dinsko gick sönder, så nu provar vi med Jhonny Bulls biker boots istället. Ha en bra kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!