gifts

eftersom ändå alla frågar vad man fått i Julklapp, så kan jag finally svara " gå in på bloggen så får du svar på det" haha, jag är jättenöjd!
 
And BIG NO på att jag lägger ut detta för att skryta om vad jag fått, oftast får jag alltid kommentarer om att jag ska lägga upp bild på det jag fått, so here u go guys! Är mest nöjd med skorna, smycket från thomas sabo och såklart det jag fick av min pojkvän <3 
 
Kommer även bli en tradition nu har jag bestämt, att få ett hollister present kort, det är seriöst så sjukt bra present! Älskar den affären haha! 
Vill ni veta något roligt? att jag fyller år om 44 dagar, och om tiden gått så fort som den gjort på sistonde så är det inte så långt kvar faktiskt, vad vill jag ha då? vet inte, dyra märkes kläder som jag inte har råd med utan måste önska mig typ? Lexington inredning till rummet är ju big +. Fattar inte att jag ligger och bloggar istället för att umgås med dom andra, haha men jag är så tröttttt, men ska faktiskt gå ner och vara lite social, det är ju faktiskt jul, hoppas ni är nöjda med era julklappar och att ni haft en super bra mysig dag med nära och kära! AND DON'T FORGET, jesus föddes idag, he's the real reason till att vi firar jul, kram på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!