Jhonny Bulls

insåg nyss att skorna såg mer svarta ut en bruna, men dom är iallafall bruna i verkligheten! 
 
 
Finally! Blev lite jobbigt att gå i mina låga små skor till skolan igår när det snöade som värst men sen när jag kom hem från Sebastian på kvällen hade mina nya skor kommit från Jhonny Bulls, ååååh dom är ju så fina haha <3 
Igår var jag som sagt hos Sebastian ett tag, sen åkte jag hem och hade idol-mys med mamma och räkmackor ( favoriten typ ) Jag tyckte självklart att fel person vann, och det låter inte alls som han i låten nu som spelas på radion, såå mycket autotune haha. Idag kommer mormor och morfar hit och bakar pepparkakor med oss, så mysigt! Kom hem från gymmet för några timmar sedan, man vet att man kört ett hårt arm pass om man inte ens kan lyfta armen för att sätta på maskara på ögonfransarna hahaha. 
 
Vi bloggas senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!