lussebandy

 bild från min instagram från gårdagen
 

Orkade aldrig blogga igår när jag kom hem, men hade verkligen en skitrolig och bra kväll, träffade så många som jag saknat så sinnes mycket! Idag är jag jättetrött men är inte förvånad haha.  Våran lärare Wiggo hade med sig fika imorse, lussebullar, festis och godis han hade med sig från USA, så det piggade upp lite haha. Är jätte skabb idag men jag kan leva med det, det är fredag och jag är glad! När jag kommer hem sen ska jag träffa Sebastian och sedan försöka plugga liiite matte, hoppas på att jag orkar det , har huvudverk och då ska man ju inte göra det värre.. Vi bloggas senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!