me today

köpte en ny blus igår när jag var på Lager 157, love it!
 
 
Godmorgon eller något! Igår kom min morbror hem till oss och idag kommer min moster + kusiner till oss i eftermiddag, trevligt trevligt! Vilket fint väder det är ute idag ! Blir så glad att det inte regnar ! Ska till Karlstad idag med Sebastian, vi ska äta och gå på bio, vi har varit tillsammans i ett halvår idag, så grattis till oss haha! 
Kommer bli mys! Ska till Karlstad imorgon också, mamma undrade om jag inte tröttnar, nej men jag är ju i Karlstad varje dag annars så det känns ju som om jag bor där haha! Fruktar den dagen jag ska börja prata som dom gör i Karlstad, då är jag förlorad haha! 
 
Ni får ha en jättebra dag hörrni! Det ska jag ha! ni är bäst, puss!

Postat av: Anonym

Vart redigerar du din header? Sjukt fin

Svar: photoshop, naw, tack <3
hollstedts.blogg.se

2013-12-27 @ 12:12:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!