me today

+ mina älsklingar på fötterna <3
 
Sovit dåligt inatt så har jätteont i huvudet. Börjar senare idag så tar en senare buss också, vilket är skönt. Ska snart fixa iordning det sista och sen gå mot bussen. Tror jag ska träna ikväll men vet inte riktigt, kanske blir att jag tränar imorgon istället men får se hur jag känner då! Arbetspass och digitalt skapande har jag som lektioner idag, så det är chill ! 
 
Igår var jag hos Sebastian och firade hans storasyster Elvira som fyller 18 idag! Hade det jättetrevligt. När jag kom hem kollade jag på serie med mamma sen la jag mig och försökte sova..
Ni får ha en jättebra måndag så hörs vi lite senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!