new in

en fin nya halsduk och en super gullig ram + ballerina skor
 
Idag var jag i Karlstad med min mamma, moster och kusin. Fick som sagt med mig en halsduk, en fotoram och ballerina skor som jag ska ha till nyår, tog bästa första jag hitta haha. Har nyss kollat på film med Hanna , a cinderella story, den är ju riktigt mysig hehe. 
 
Ikväll kommer mormor och morfar + min morbror. Vi ska äta varma mackor och umgås lite! Sebastian kommer snar hit också, hade en jättebra dag igår i Karlstad, cozymozy!
 
snart är det nyår, woho!
 

Postat av: Anonym

Kan inte du skriva ett inlägg med dina favorit filmer?
Sen vilken av cinderella story kolla du på? :)

Svar: det kan jag absolut göra så fort jag kommer hem från Jönköping!! Svarar både här och i inlägget, men kollade på den med Hillary Duff och Chad michael murray ( stavningen kanske inte var den bästa, men du kanske förstår vilka jag menar ) jättemysig film!
hollstedts.blogg.se

2013-12-27 @ 17:11:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!