packa

imorgon åker jag och ett härligt gäng till Jönköping och firar nyår! 
 
Dagen har bestått av träning, packning och filmkmys med Sebastian! Nu är jag jätte trött och ska packa ner lite mer saker i väskan, sedan sova. Larmet står på kl 08.00 och halv10 rullar vi mot Jönköping till UNITE. Årets happening typ, och finally, kommer jag få träffa alla mina saknade vänner och få fira in nya året med dom! im so ready for 2014! 2013 har varit ett sådant superduper dunder år, det har verkligen varit MITT år och jag hoppas på att 2014 blir ännu bättre! Har redan massor av planer! Kommer inte kunna blogga förens på onsdag eller torsdag, kanske kikar in på mobilen if i find wifi någonstans haha! Annars hörs vi väl nästa år (jag är så rolig när jag säger så hähä) och tack för att ni läser min blogg, den har utvecklats sååå mycket detta året! love love love!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!