selfie

Dagen har varit knas. Blir så trött på mig själv ibland så jag vill bara spy. Jag tror ibland att jag är den mest trögfattade männsikan på denna planet. Jag vill vara smart.
 

Ska upp jättetidigt imorgon eftersom jag ska va hos mamma på jobbet imorgon, en uppgift från skolan som jag ska göra. Så ingen skola för mig imorgon, men ändå upp kl 6.. Pluggat röven av mig idag och sen skulle Sebastian komma hit och hjälpa mig med några uppgifter som jag tänkt att öva på eftersom jag ville få upp mitt resultat på ett prov, men då brast allt så jag sket fullständigt i det, så kollade vi på film och myste istället. Har nyss kollat på Vampire Diaries med mamma och nu ska jag väl försöka varva ner och bli trött ( inte så svårt ) 
Hoppas ni alla haft en bra helg, och jag tror även min statistik har skitit sig igen, åh denna dag alltså <3 Tur att jag har så fina personer runt mig , godkväll

Postat av: Robin Höglund

Du är smart babe! Du lärde mig tjäna pengar på min blogg! Jävligt kung! PUSS

Svar: PUUUSS <3
hollstedts.blogg.se

2013-12-01 @ 22:10:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!