stjärntecken

Vattumannen 21/1–19/2

Under början av december drabbas du av en förvånande nyhet. Det väntar många sena kvällar. Tänk på att din kropp inte pallar hur högt tempo som helst. Det finns varningssignaler i ditt horoskop som har med fysisk och psykisk utmattning att göra. Unna dig att slöa! Under julen slits du mellan olika intressen. Nyår däremot blir riktigt glammigt!

 
känner att det stämmer in ganska bra faktiskt, brukar inte läsa sånt där men så råkade jag hitta ett horoskop och helt ärligt så var det ganska sant. Det är inte så att jag mår dåligt men jag har känt mig ganska trött och stressad de senaste veckorna, just för att det är lite mycket i skolan nu och jag skulle heldre lägga min tid på annat än att nö plugga matte och skriva engelska uppsatster. Nyheten stämmer också ganska bra, men inget jag tar upp i bloggen utan det är privat. Kommer även ha världens bästa nyår med personer jag saknat så mycket på världens bästa Unite i Jönköping. Lite coolt. 
 
 
 

 


Postat av: Sofia

Vart läste du horoskopet? :)

Svar: på elle's sida ! :-)
hollstedts.blogg.se

2013-12-16 @ 20:31:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!