till mitt rum från min Bellis

Detta fick jag i Julklapp av min Bellis, sååå fina !!
 
Nu mår jag bättre guys! Ska snart fortsätta plugga. Ska praktiskt taget skriva klart min engelska uppsats nu, är inte alls långt kvar så det fixar jag, sen är jag plugg fri!! Såå skönt! Är med Sebastian, han sitter och spelar GTA och jag passar då på att plugga, skitsmart haha! Fick även naglacket ( stavning haha? ) på bilden av en kompis! Kom faktiskt på att jag har väldigt många fina glittriga naglack, need to show them to you!! Hörs senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!