vad skulle du gjort?

 
Tycker alla ska ta en stund och kolla på denna video. Helt ärligt så skrämmer den mig. Är det såhär det ska vara? 3 eller 4 personer utan 10 hjälper till? detta måste få ett stop! Det här är inte okej! Blir så himla ledsen när jag kollar på detta..
 
Förlåt för dålig uppdatering, ska ta tag i mig själv och bloggen. Men nu tillbaka till videon. Jag skrev nyss en krönika om nätmobbning och hur tidningar och media fokuserar på kändisar och andra människors mistag istället för allt bra dom gör. Vad skulle du gjort om något sånt här pågick framför ögonen på dig? Du vet ju att om det skulle hända dig så skulle du velat haft någon som hjälpte dig. Även om det kan skada dig själv om du hjälper till så är de det bästa man kan göra. Skamligt att det var så få som hjälpte till. hörs senare




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!