Victoria Secret fashion show 2013

Direkt när jag bloggat färdigt igår så hittade jag länken till VS showen, så enjoy! 
 
 
Ville bara säga att jag har mått as dåligt idag och gör fortfarande det, är hängig, mår illa och har så fruktansvärt ont i tjejemagen :( så har praktiskt taget legat i sängen hela dagen, och ska nu äta vindruvor och se på blue montain state ! vi hörs imorgon om jag mår bättre, annars vet ni varför jag inte uppdaterar! puss 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!