workout

- booooost - 
 
haha inlägget publicerades inte igår av någon underlig anledning. 
 
Som ni kanske vet så tränar jag 3 gånger i veckan på ett av gymmen här i Kristinehamn. Jag har gått i friidrott i 7 år, men slutade för några år sedan. Det gjorde att jag slutade att röra på mig lika mycket. Så i år tog jag ordentligt tag i träningen, eftersom att jag älskar att röra på mig + jag vill ha lite mer muskler på min kropp, eller ganska mycket faktiskt. Jag tränar alltså INTE för att gå ner i vikt, jag väger tyvärr inte det jag ska göra för min längd. Men jag jobbar på det! Något som jag aldrig skulle göra är även att ge upp god mat och annat gott. Jag äter chips eller något annat, på fredagar, eller lördagar. Ibland bägge. Jag äter den mat jag vill också, men grönsaker med. 
 
Jag har verkligen sett förändring på mina armar och mage sen jag började träna. Har ogillat mina armar för dom är så smala, men äntligen börjar jag få muskler, vilket är mitt mål bara, att få mer muskler. Som sagt, älskar att träna och idag har jag så har jag såååå träningsverk i mina ben + rumpa. haha. 
 
vi bloggas senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!