10 saker du kanske inte visste om mig


1. Jag sover alltid på magen.
 
2. Jag är beroende av nässpray ( helt ärligt nu )
 
3.Jag har gått i friidrott i 7 år.
 
4. Så fort jag försöker bråka eller va sur på min pojkvän slutar det jämt med att han ligger och kittlar mig tills jag får panik och börjar gråta.
 
5. Jag har en pojkvän
 
 
6.Jag är enormt kittlig
 
7. Jag har lätt att svimma ( tackar fortfarande gud för att jag inte gjorde det under Justin Bieber konserten )
 
8. Jag har ett ENORMT komplex över mina tänder i överkäken, alla står åt alla håll och i höst bestäms det om jag får tandställning eller inte.
 
9. Jag har en för liten garderob eller för mycket kläder, har inte bestämt mig än riktigt. lutar mot att jag har för liten garderob.
 
10. Jag ääälskar att hitta på egna ord ( utan att veta det själv ) och försöka intyga alla om att dom faktiskt är riktiga ord, charmigt va?
 
något du redan visste om mig ?
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!