bubblar över

Gaaash blir så arg över att blogg,se drar ner kvallen på bilderna så sjukt mycket, fml.
 
Vill verkligen börja satsa på bloggen till fullo. Har så mycket blogg lust men inget att skriva om. Jag hittar aldrig någon inspo i Kristinehamn. Vill bara bort här ifrån, till Stockholm. Jag kommer ihåg när jag var hos mina kusiner i Stockholm i en vecka förra året, då hade jag imellan 300-500 unika besökare om dagen. Stormtrivs i den staden. Jag åker snart dit med min familj i några dagar så det kommer bli jätteskönt. Jag önskar att jag kunde trivas lika bra här i Kristinehamn som jag gör i Stockholm. Visst, jag älskar mina vänner och min familj här i stan men när jag har gått klart de 3 åren jag har kvar i skolan nu så sticker jag. Inte för alltid men för en längre tid. Kanske till Stockholm till en början, men sen ut någon annan stans, till USA tex. Det vore så sjukt coolt. Något jag vet att jag inte vill bli är en Svensson. Då dör jag ( ta det med en nypa salt nu ). Palla sitta fast i samma gamla rutiner varje dag livet ut. Man lever faktiskt bara en gång och då får man passa på att göra allt man drömt om så man kan dö lycklig.
 
 

Postat av: Ida - Fotografering

Ett tips för att bildkvalitén inte ska förstöras, läs detta inlägget: http://matildaengdahl.se/2013/june/hur-du-far-battre-skarpa-pa-dina-bilder.html :)

Svar: tack så mycket!!
hollstedts.blogg.se

2013-07-11 @ 12:20:27
URL: http://iidasfoton.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!