Cory Monteith

 
Dagen började inte så bra igår kände jag. Att vakna upp till att hela telefonen är sönder spamad med tweets om att Cory Monteith är död, först så trodde jag inte på det men när jag väl började kolla runt så var det ju sant. Har inte kollat på Glee nu, och vet inte om jag ska göra det heller för det känns inte som det finns någon mening till det längre, eller ja, jag har verkligen ingen lust till det, eftersom att han inte finns längre, det var han som gjorde hela serien värd att se tycker jag. Det är nästan som om man känt honom hela sitt liv eftersom att jag är ledsen över att han inte är i livet mer. Tänk att vakna upp till att en av dina idoler är död lixom. Tur att det inte var Justin för då hade jag typ inte lämnat sängen på ett år, men det var jobbigt att gå upp igår också, ingen förtjänar att dö.
 
 
Annars igår då? Så träffade jag Isabelle och Skorpan, vi har nämligen bestämt oss för att vara med i en liten video tävling, så vi har börjat filma nu och vi är förhoppningsvis klara innan veckans slut, känner att vi faktiskt har en bra chans att vinna. Hade fullt upp hela dagen igår och var knappt hemma innan 9-10 någon gång. Var hos isabelle på kvällen och badade i hennes badtunna, as mysigt. Så han verkligen inte blogga igår men det viktiga är ju att jag gör det nu :-)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!