detta med äka vänner


Dessa två tjejer här på bilden är mina absolut bästa vänner. Jag har aldrig bråkat något stort med dom ( som typ orsakat att man inte pratat på månader ) Jag vet att dom aldrig skulle svika mig och jag skulle aldrig svika dom heller.
 
Fick den tanken tidigare idag, falska och äkta vänner? Jag tror att jag är lyckligt lottad och har mer äkta vänner än falska. Känner att redan efter denna korta tid utan skola nu har öppnat ögonen på mig.. Kanske bara är positivt ? Är i alla fall jätteglad över att jag har Lorin och Isabelle. Dom betyder verkligen sjukt mycket. Det gör alla mina kompisar, är jätte lycklig över att jag får ha så fina personer runt mig.
 
nu ska jag återgå till att prata med Mamma om Bruno Mars konserten, dricka chailatte och sen prata med min pojk <3
 
god natt vänner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!