gårdagen

 
Tog en liten paus från solen nu och gick in och bloggade. Har klippt ihop mina kompisar och mitt tävlingsbidrag till en tävling vi är med i, packat inför stugan och nu väntar jag på att min kille ska komma hit :-) Imorgon åker jag till stugan och är där tills på torsdag kväll. Så det kommer inte bli någon bloggning i veckan.
 
Men iaf, igår så var jag med Sebastian hela dagen här hos mig, vi badade och solade osv, sen på eftermiddan/kvällen så åkte vi till honom + min familj. Vi grillade och badade i deras pool osv, hade det jättetrevligt ! :-)
 
As fint väder idag också så man får passa på att vara ute ! Lägger kanske in ett inlägg senare!
puuss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!