Gårdagen

bild från gårdagen när jag fixade lite mys åt mig och bellis!
 
Han inte blogga så mycket igår för jag glömde helt enkelt bort! Men han med väldigt mycket igår faktiskt! Städade mitt rum och packade upp min väska från öland, jag solade med bellis och åt gott. Sen åkte jag och mamma ner på stan och jag fick med mig två par örhängen och ett linne, ska visa dom senare hade jag tänkt!
Sen åkte jag, Isabelle och mamma upp till A9 och gick, jag och Isabelle sprang dock någon kilometer också, as skönt var det! Kvällen spenderades framför Glee med en god maxi sallad! kunde inte blivit bättre! ( om det inte vore så att jag hade min pojk hemma också då )
 
Idag fyller min lillebror år, 13, helt sinnes!! Ska ut och fotografera honom sen när han spelat klart sitt Dead Island spel, helt sjukt brutalt det där spelet är, haha. Måste nästan få prova det själv någon dag!
 
Fett varmt väder idag så jag ska väl försöka sola lite om jag hinner!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!